Про підприємство

Державне комерційне підприємство «ДІЯ» засноване на державній власності та належить до сфери управління Міністерства цифрової трансформації України. Підприємство створено Указом Президента України від 29 липня 2019 р. № 558 «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг» та постановою Кабінету Міністрів України від від 4 грудня 2019 р. № 1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг» з метою поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг.

Основні напрями діяльності:

  1. надання електронних послуг (в тому числі адміністративних та інших публічних послуг) з отриманням та використанням у разі потреби інформації з національних електронних інформаційних ресурсів, яка необхідна для надання таких послуг;
  2. створення та функціонування електронного кабінету користувача на веб-порталі, а також забезпечення через зазначений кабінет доступу користувачів до інформації з національних електронних інформаційних ресурсів, зокрема про особу;
  3. забезпечення користувачів інформацією про електронні та адміністративні послуги, а також про інші публічні послуги, надання яких здійснюється з використанням веб-порталу;
  4. забезпечення офіційного електронного листування під час надання послуг, розгляду звернень та адміністративних справ (справ, що розглядаються органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, іншими суб’єктами, які відповідно до закону уповноважені здійснювати публічно-владні управлінські функції, з метою прийняття рішень індивідуальної дії, спрямованих на набуття, зміну, припинення чи реалізацію прав та обов’язків особи, а також захисту її прав), а також під час розгляду з використанням веб-порталу інших питань;
  5. сплата адміністративного збору за надання адміністративних послуг, штрафів за адміністративні правопорушення, державного мита, інших платежів; здійснення розрахунків за інші публічні, зокрема житлово-комунальні, послуги;
  6. забезпечення суб’єктів звернення інформацією про перебіг та результати надання послуг, розгляду звернень та адміністративних справ у режимі реального часу;
  7. отримання суб’єктами звернення результатів надання електронних послуг, розгляду звернень та адміністративних справ;
  8. подання скарг за результатами надання послуг, розгляду звернень та адміністративних справ, забезпечення офіційного електронного листування під час проведення процедур оскарження, забезпечення оскаржувача інформацією про перебіг та результати розгляду скарги у режимі реального часу, а також отримання ним зазначених результатів;
  9. формування засобами веб-порталу, у тому числі з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія), цифрових образів документів, які можуть пред’являтися (надаватися) особою на смартфоні через зазначений мобільний додаток;
  10. проведення опитування щодо ініціатив, проектів у різних сферах суспільного життя;
  11. проведення моніторингу та оцінки якості послуг, які надаються з використанням веб-порталу, у центрах надання адміністративних послуг або суб’єктами розгляду звернень безпосередньо;
  12. захист даних (у тому числі персональних) зазначеного веб-порталу від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації;
  13. подання електронних звернень через веб-портал;
  14. виконання інших завдань, визначених законодавством.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 4 грудня 2019 р. № 1137
«Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Єдиного державного порталу адміністративних послуг»

CТАТУТ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДІЯ" (затверджений наказом Міністерства цифрової трансформації України від 19.10.2022 № 107)