Модуль для швидкого підключення до СЕВ ОВВ з функціоналом електронної канцелярії (Підсистема «СЕВ СЕД»)
- Підсистема створена з метою оптимізації процесу взаємодії між центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
- Робоче оточення СЕВ СЕД представляє собою інтуїтивно зрозумілий WEB-інтерфейс з підказками.
- Вбудовано сервіс, що реалізує накладання/перевірку КЕП.
- Реалізовано функціонал вбудованої електронної канцелярії.
Програмний продукт вирішує та забезпечує комплекс таких завдань:
- функціонал по роботі з документами (сканування, реєстрація, надсилання, отримання, виконання, автоматичне накладання КЕП, друк тощо);
- функціонал "Контроль виконання документів" (створення резолюцій, завдань, визначення строків виконання, взяття на контроль, інформування контролерів);
- пошук документів (пошук за всіма можливими реквізитами);
- формування звітів (по користувачах, по документах, статистична інформація);
- архівування;
- надсилання сповіщень (повідомлення, e-mail, SMS);
- захист інформації, адміністрування (відповідність Закону України "Про захист інформаційно-телекомунікаційних систем").