Закупівлі підприємства
11 листопада 2024 року. Закупівля послуги з активації технічної підтримки мережевого обладнання
12.11.2024
Закупівля послуг з активації технічної підтримки мережевого обладнання для державного підприємства «ДІЯ» має наступні конкретні цілі:
ремонт або заміна складових критичної інфраструктури: Швидке та ефективне вирішення проблем із обладнанням шляхом його ремонту або заміни. Це включає апаратні компоненти, які забезпечують безперебійну роботу програмно-технічного комплексу інтегрованої системи електронної ідентифікації та офісної інфраструктури;
оновлення програмного забезпечення: Регулярне оновлення програмного забезпечення для забезпечення максимальної продуктивності та безпеки. Це включає виправлення помилок, оновлення безпеки та покращення функціональності;
забезпечення надійності функціонування систем: Послуги технічної підтримки включають моніторинг і управління продуктивністю, що сприяє надійній роботі системи електронної ідентифікації та офісної інфраструктури;
підвищення безпеки даних: Послуги технічної підтримки забезпечують своєчасне виявлення та усунення вразливостей, що сприяє захисту конфіденційної інформації та особистих даних користувачів;
мінімізація простоїв: Оперативне реагування на інциденти допомагає мінімізувати час простоїв, що є критично важливим для безперервної роботи системи електронної ідентифікації та обслуговування користувачів;
консультації та експертна підтримка: Доступ до експертних знань і консультацій, що дозволяє швидко вирішувати складні технічні питання та оптимізувати використання обладнання;
планування розвитку інфраструктури: Рекомендації щодо оновлення та апгрейду обладнання та програмного забезпечення допомагають у довгостроковому плануванні розвитку критичної інфраструктури.
Проблема, на вирішення якої спрямована дана закупівля, полягає в необхідності забезпечення високого рівня захисту інформаційно-комунікаційних систем, що обслуговуються ДП «ДІЯ», зокрема інтегрованої системи електронної ідентифікації, центрального засвідчувального органу «Дія» та системи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Ці системи забезпечують зберігання та обробку чутливих даних, зокрема особистих ключів підписувачів, кваліфікованих сертифікатів електронного підпису, що підвищує ризик кіберзагроз та кібератак.
Система піддається загрозам різного характеру, в тому числі кібератакам типу «відмова в обслуговуванні», спробам несанкціонованого доступу та іншим ризикам, що можуть порушити цілісність, конфіденційність та доступність критичних даних. У зв’язку з дією особливого правового режиму воєнного стану збільшується потреба в оперативному виявленні, запобіганні та нейтралізації таких загроз.
Для вирішення цієї проблеми потрібно забезпечити надійну технічну підтримку мережевого обладнання, що включає своєчасне оновлення, оперативне усунення неполадок, а також захист від сучасних кіберзагроз. Це сприятиме стабільності роботи інформаційних систем, захисту даних та безпечній електронній ідентифікації фізичних осіб, а також належному функціонуванню офісної інфраструктури ДП «ДІЯ».
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-11-015104-a .
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: роведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
11 листопада 2024 року. Послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет
11.11.2024
З метою використання мережі інтернет для виконання функцій підприємства та її співробітників з доступу до пошти та сервісів підприємства розпочато закупівлю послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет.
Технічні вимоги наведені у додатку 5 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-11-003421-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
08 листопада 2024 року. Послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет
08.11.2024
З метою використання мережі інтернет для виконання функцій підприємства та її співробітників з доступу до пошти та сервісів підприємства у новому офісі розпочато закупівлю послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет.
Технічні вимоги наведені у додатку 5 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-08-012043-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
08 листопада 2024 року. Закупівля програмного забезпечення Red Hat
08.11.2024
Державне підприємство «ДІЯ» відповідно до повноважень щодо технічного адміністрування Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ), має потребу в подовженні строку дії існуючих ліцензій програмного забезпечення Red Hat Enterprise Linux Server для забезпечення захисту даних у СЕВ ОВВ та своєчасного оновлення відповідного програмного забезпечення.
Для забезпечення інформаційної безпеки та своєчасного оновлення операційної системи віртуальних машин, які використовуються для функціонування підтримуваних систем у СЕВ ОВВ, виникла потреба у проведенні відповідної процедури закупівлі програмного забезпечення.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-08-002336-a.
В рамках даної закупівлі буде придбано програмне забезпечення Програмне забезпечення Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) в кількості 35 одиниць.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
07 листопада 2024 року. Мережеві модулі
08.11.2024
Для забезпечення високошвидкісного, стабільного та гнучкого підключення на рівні гігабітного Ethernet-з'єднання на Єдиному державному ВЕБ-Порталі електронних послуг, що дає можливість інтеграції сучасного мережевого обладнання та використання різних типів кабельних з'єднань (мідні або оптичні) у обладнанні, що підтримує тільки SFP-порти, є потреба в придбанні Оптичних SFP модулів 1000BASE-T та мідних RJ45 SFP модуль 1000BASE-T
Закупівля мережевого обладнання оголошена за процедурою «відкриті торги з особливостями».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-07-007979-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
07 листопада 2024 року. Мережеві кабелі та SFP трансивери
08.11.2024
Виконання завдань, поставлених перед державним підприємством «ДІЯ», як технічним адміністратором інформативно-комунікаційних систем державного рівня, напряму залежить від високоякісної передачі великих обсягів даних між різними підрозділами, а також із зовнішніми користувачами систем. Наразі, існуюча мережна інфраструктура не в повній мірі здатна забезпечити необхідний рівень швидкості та надійності, що може призвести до ряду операційних проблем:
зниження ефективності обміну інформацією. Внаслідок недостатньої пропускної здатності виникають затримки у передачі даних, що гальмує процеси прийняття рішень, обміну інформацією та виконання ключових завдань. Це призводить до зниження продуктивності та ефективності роботи співробітників;
ризики втрати або спотворення даних. Існуючі комунікаційні засоби можуть допускати втрати пакетів даних або створювати затримки, що підвищує ризики для цілісності інформації, особливо під час обміну критично важливими даними;
застаріле обладнання та обмежена підтримка нових технологій. Поточне телекомунікаційне обладнання не відповідає сучасним стандартам і технологічним вимогам, що обмежує можливості інтеграції нових інформаційних систем. Це ускладнює впровадження сучасних рішень, таких як хмарні сервіси, віртуалізація та інші технології, що потребують значної мережевої пропускної здатності;
масштабованість та гнучкість інфраструктури. Недостатність ресурсів для розширення та масштабування мережі створює складнощі з адаптацією до нових викликів і вимог. Це робить організацію менш гнучкою в умовах зростання кількості користувачів, а також у випадку додавання нових систем або розширення функціоналу.
Ці проблеми значно знижують ефективність і надійність інформаційно-комунікаційних системи, що негативно впливає на якість обслуговування користувачів, а також на загальну продуктивність. Модернізація мережевої інфраструктури через закупівлю новітнього телекомунікаційного обладнання, кабелів та SFP трансиверів є необхідним кроком для забезпечення безперебійного обміну інформацією та підвищення ефективності роботи.
Закупівля мережевого обладнання оголошена за процедурою «відкриті торги з особливостями».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-07-007645-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
22 жовтня 2024 року. Послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет
23.10.2024
З метою використання мережі інтернет для виконання функцій підприємства та її співробітників з доступу до пошти та сервісів підприємства розпочато закупівлю послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет.
Технічні вимоги наведені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-22-013078-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
8 жовтня 2024 року. Закупівля послуги з підключення та обслуговування телефонного номера в форматі SIP
08.10.2024
Закупівля SIP-номеру з кількома лініями для відділу кадрів обґрунтована необхідністю підвищення ефективності рекрутингу та покращення комунікації з кандидатами. Використання SIP-номеру дозволяє одночасно виконувати кілька телефонних дзвінків, знижуючи час очікування для кандидатів та забезпечуючи безперебійний зв'язок. Це рішення також сприяє покращенню якості обслуговування та оптимізації робочих процесів, що позитивно впливає на імідж компанії.
При виборі технології зв’язку замовник зупинив свій вибір на SIP-телефонії.
SIP-телефонія (Session Initiation Protocol) – це технологія, яка дозволяє здійснювати телефонні дзвінки за допомогою Інтернету. SIP-телефонія має багато переваг порівняно з традиційною телефонією, зокрема:
- економічність: SIP-телефонія, як правило, дешевша за традиційну телефонію, оскільки не вимагає прокладки кабельної інфраструктури;
- гнучкість: SIP-телефонію можна використовувати з будь-якого пристрою, який має доступ до Інтернету, наприклад, з комп'ютера, ноутбука, смартфона або планшета;
- зручність: SIP-телефонію можна використовувати з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету;
- якість: Якість звуку при SIP-телефонії відповідає якості звуку при традиційній телефонії;
- додаткові можливості: SIP-телефонія надає додаткові можливості, які не доступні при традиційній телефонії, наприклад, переадресацію дзвінків, голосове меню, конференц-дзвінки та багато іншого.
Процедура закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» – «відкриті торги» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-08-012135-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (очікувана вартість закупівлі була розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
11 вересня 2024 року. Послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет
11.09.2024
З метою безперебійного використання мережі інтернет для виконання функцій підприємства та її співробітників з доступу до пошти та сервісів підприємства розпочато закупівлю послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет (резервний канал).
Технічні вимоги наведені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-11-006676-a .
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
27 серпня 2024 року. Закупівля пакетів програмного забезпечення для розробок та тестування програм
27.08.2024
У сучасних умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій, команди розробників і тестувальників стикаються з рядом проблем, які суттєво впливають на продуктивність і якість створюваного програмного забезпечення. Зокрема, виникають труднощі з управлінням процесами розробки, координацією роботи великих команд, виявленням та виправленням помилок на ранніх етапах життєвого циклу продукту.
Закупівля програмного забезпечення та ліцензій для інструментів таких як JetBrains All Products Pack та TestRail Professional Cloudє допоможе у поліпшенні автоматизації робочих процесів, тестування програмного забезпечення, що розроблюється, що в свою чергу сприятиме більш ефективному досягненню цілей ДП «ДІЯ».
Закупівля програмного забезпечення, визначеного технічними вимогами до предмету закупівлі сприятиме:
розробці та підтримці програмного забезпечення з використанням програмного пакету JetBrains All Products Pack, який надає доступ до інструментів для розробки, тестування та підтримки програмного забезпечення, що підвищує ефективність роботи розробників;
спрощенню процесів тестування та контроль якості за допомогою ПЗ TestRail Professional Cloud, яке забезпечує централізовану платформу для управління тестуванням, що допомагає у забезпеченні якості програмного забезпечення.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-27-010293-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
23 серпня 2024 року. Закупівля програмного забезпечення
26.08.2024
Для удосконалення процесів керування проектами та портфелем проектів, з метою збільшення ефективності взаємодії учасників процесів проектного управління, систематизації життєвого циклу управління проектами з елементами автоматизації для створення завдань для їх подальшого розподілення між учасниками, забезпечення універсальними інструментами для здійснення контролю виконання проекту, зокрема для забезпечення можливості отримання регламентованих звітів щодо виконання проекту та ознайомлення з актуальною інформацією про поточний стан для подальшого її аналізу і прийняття ефективних управлінських рішень, посиленню управління IT-ресурсами, моніторингу та управлінні IT-ресурсами, що сприяє кращому контролю та підтримці інфраструктури, виникла необхідність в проведенні тендеру на закупілю ліцензій програмного забезпечення для організації системи управління робочими процесами, пов’язаними з розробкою та впровадженням інформаційних систем, керуванням проектами та портфелем проектів тощо.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-23-009666-a .
В рамках даної закупівлі буде придбано таке програмне забезпечення:
- Програмна продукція (ліцензії) Confluence (Cloud) Premium (Community) 500 Users Upgrade from 200 Users
- Програмна продукція (ліцензії) Jira (Cloud) Premium (Community) 500 Users Upgrade from 200 Users
- Програмна продукція (ліцензії) Quick Filters for Jira Dashboards Cloud for Jira Work Management (Cloud) (Community) 500 Users Upgrade from 200 Users
- Програмна продукція (ліцензії) Release Management: Workflows, Calendar & Roadmaps - Cloud Cloud for Jira Work Management (Cloud) (Community) 500 Users Upgrade from 200 Users
- Програмна продукція (ліцензії) ScriptRunner for Jira Cloud for Jira Work Management (Cloud) (Community) 500 Users Upgrade from 200 Users
- Програмна продукція Tableau licenses: Creator – License Renewl
- Програмна продукція Tableau licenses: Explorer – License Renewl
- Програмна продукція Lansweeper Pro, per 1Y
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
05 серпня 2024 року. Закупівля мережевого обладнання
06.08.2024
У зв'язку зі збільшенням навантаження на ресурси програмно-технічного комплексу (далі – ПТК) кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія» (далі – КНЕДП), Порталу «Дія» та інтегрованої системи електронної ідентифікації (далі – ІСЕІ), зокрема:
- збільшенням кількості запитів на формування та перевірку статусу кваліфікованих сертифікатів, а також запитів на отримання міток часу;
- збільшенням кількості запитів до ІСЕІ, що створює додаткове навантаження на мережеве обладнання,
а також з метою підвищення рівня кібербезпеки, протидії існуючим загрозам та атакам типу «відмова в обслуговуванні», забезпечення більш продуктивної та стабільної роботи КНЕДП та ІСЕІ, створення резервного програмно-технічного комплексу та у зв’язку з орендою нового приміщення за адресою вул. Володимирська 46, необхідно:
- забезпечити захист веб-додатків та API від атак, реалізації функції аналітики безпеки для виявлення та управління інцидентами, що дозволить значно підвищити рівень безпеки інфраструктури ІСЕІ та КНЕДП із захистом конфіденційних даних клієнтів;
забезпечити дотримання стандартів безпеки та відповідність вимогам законодавства щодо захисту даних, що забезпечить ІСЕІ та КНЕДП необхідними інструментами для аудиту та звітності;
забезпечити побудову нової провідної та безпровідної мережі з можливістю керування централізованою авторизацією на мережевих пристроях та забезпечення централізованого збирання і зберігання даних мережевої активності співробітниками Підприємства.
Таким чином, з метою підвищення ефективності та відмовостійкості основного і резервного ПТК КНЕДП та ІСЕІ виникла потреба в модернізації та закупівлі спеціального мережевого обладнання, а також у заміні морально застарілого мережевого обладнання в ПТК ІКС ЦЗО, що використовується для захисту інформації під час надання послуги постачання передачі сигналів точного часу, синхронізованого з Державним еталоном одиниць часу і частоти кваліфікованим надавачам електронних довірчих послуг.
Закупівля мережевого обладнання оголошена за процедурою «відкриті торги».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-05-005035-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
05 серпня 2024 року. Закупівля пакетів програмного забезпечення для оптимізації операційних систем
06.08.2024
У другій половині 2023 року — на початку 2024 року році ДП «ДІЯ» замовило та отримало послуги з впровадження системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) згідно із вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022 (договір від 17.08.2023 № 8171/23 з ТОВ «Агентство активного аудиту»), в результаті чого було отримано сертифікат ISO/IEC 27001:2022 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги».
На етапі 4 «Проведення моніторингу, вимірювання, внутрішнього аудиту СУІБ згідно з обов'язковими вимогами ISO/IEC 27001:2022, а також організація та проведення аналізу діяльності СУІБ з боку керівництва» виконавцем послуг було проведено внутрішній аудит СУІБ та підготовлено відповідний звіт.
Згідно з пунктом A 8.19 «Встановлення програмного забезпечення на робочі системи» розділу A.8 «Технічні заходи захисту» таблиці 3 «Відповідність вимогам до Додатку A стандарту ISO/IEC 27001:2022» Звіту про внутрішній аудит системи управління інформаційною безпекою у ДП «ДІЯ» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022, затвердженого сторонами 12.02.2024, ТОВ «Агентство активного аудиту» надало Підприємству рекомендації розглянути можливість використання автоматизованої системи управління конфігураціями, зокрема, Jamf for Apple.
Таким чином, у відповідності до рекомендацій, ДП «ДІЯ» запланувало закупівлю програмного забезпечення Jamf Cloud seat of Jamf pro for macOS.
Закупівля пакетів програмного забезпечення для оптимізації операційних систем оголошена за процедурою «відкриті торги».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-05-000967-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
18 липня 2024 року. Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
22.07.2024
У зв'язку зі збільшенням частки одноблочного обладнання, яке використовується на основному та резервному майданчиках ПТК ІСЕІ та ПТК КНЕДП (комутатори, мережеві криптомодулі, шлюзи захисту, ір-шифратори) та забезпечення безперебійності роботи даного обладнання, необхідно придбати 3-и стоякові перемикачі навантаження АВР, що забезпечують автоматичне перемикання живлення при відключенні одного з вводів (основної або резервної лінії) живлення. Також дане обладнання дає можливість підключення до системи моніторингу та своєчасного контролю живлення одно блочного обладнання/
Технічні вимоги наведені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-18-009668-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
17 липня 2024 року. Послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет
17.07.2024
З метою використання мережі інтернет для виконання функцій підприємства та її співробітників з доступу до пошти та сервісів підприємства розпочато закупівлю послуги з надання некомутованого доступу до мережі Інтернет.
Технічні вимоги наведені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-17-009407-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
16 липня 2024 року. Закупівля питної води
16.07.2024
Відповідно до підпункту 8.1.11 пункту 8.1 Колективного договору, укладеного між державним підприємством «ДІЯ» та трудовим колективом підприємства до обов’язків підприємства належить забезпечення працівників підприємства, зокрема, питною водою.
На виконання вищевказаного положення Колективного договору 16.07.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-16-002415-a.
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 5 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: очікувана вартість розрахована на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а саме, за цінами діючого на даний час договору на постачання питної води в офіс.
12 червня 2024 року. Послуги з письмового перекладу
15.07.2024
Відповідно до покладених на державне підприємство «ДІЯ» (далі — ДП «ДІЯ», Підприємство) завдань Підприємство, серед іншого, виконує функції кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія» (далі — Надавач «Дія») та вживає заходи, спрямовані на підготовку Надавача «Дія» до оцінки відповідності згідно з вимогами законодавства ЄС, а також міжнародних та європейських стандартів з метою забезпечення надійної електронної ідентифікації користувачів електронних довірчих послуг, підвищення рівня довіри громадян до електронних довірчих послуг, сприяння транскордонному визнанню електронних підписів та інтеграції України у світовий електронний інформаційний простір.
Частиною першою статті 32 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі — Закон) встановлено, що для доведення відповідності вимогам до кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та послуг, які вони надають, юридичні особи, фізичні особи - підприємці, які мають намір надавати кваліфіковані електронні довірчі послуги, повинні за власний рахунок пройти процедуру оцінки відповідності у сфері електронних довірчих послуг (далі — оцінка відповідності).
Так, згідно з вимогами Закону оцінка відповідності повинна здійснюватися органами з оцінки відповідності, акредитованими у встановленому законодавством порядку, та відомості про яких внесені національним органом України з акредитації до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, а також іноземними органами з оцінки відповідності, акредитованими відповідно іноземними органами з акредитації, що є підписантами багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації (EA MLA).
Наразі погоджено проект договору та тендерну документацію на закупівлю послуг з оцінки відповідності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія» та послуг, що ним надаються, вимогам Регламенту eIDAS, а також послуги з оцінки відповідності засобу електронної ідентифікації, який видається в рамках схеми електронної ідентифікації «DIIA.PKI.Remote», оператором якої є кваліфікований надавач електронних довірчих послуг «Дія», вимогам, які застосовуються до засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри відповідно до Регламенту EUDI між ДП «ДІЯ», Неурядовою організацією Академія електронного управління та переможцем тендеру.
Враховуючи викладене, у ДП «ДІЯ» є потреба у проведенні закупівлі послуги з письмового перекладу для здійснення перекладу документів Підприємства, що стосуються інформаційної безпеки та потрібні для проходження оцінки відповідності Надавача «Дія».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-12-009901-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
11 липня 2024 року. Закупівля пакетів антивірусного програмного забезпечення для центру моніторингу кіберзагроз
12.07.2024
В умовах воєнного стану значний акцент в діяльності ДП «ДІЯ» ставиться на забезпеченні відмовостійкості інформаційно-комунікаційних систем адміністратором, яких визначено ДП «ДІЯ», зокрема Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал «Дія») для підвищення рівня кібербезпеки, протидії існуючим загрозам і атакам, підтримки більш продуктивної та стабільної роботи інформаційно-комунікаційної систем.
В ході реалізації Стратегічного плану розвитку ДП «ДІЯ» на 2023—2027 роки від 29.06.2023 (Стратегічна ціль №1 «Кібербезпека» Стратегічного напряму №3 «Кібербезпека та захист інформації») (далі – План) в рамках Проєкту міжнародної технічної допомоги «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України» (USAID/ Кібербезпека) в Україні, який фінансується Агентством Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID) згідно з Договором №72012120С00002, укладеним на підставі Угоди між Урядом Сполучених Штатів Америки і Урядом України про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 року, реєстраційна картка Проєкту № 4464-11 від 26 червня 2023 року (зі змінами), було отримано та розгорнуто програмне забезпечення СSOC.
Наразі є необхідність подовження строків дії прав користування наявного програмного забезпечення, що використовується в центрі моніторингу кіберзагроз, та терміни прав користування якого добігають кінця.
Закупівля пакетів програмного забезпечення для центру моніторингу кіберзагроз оголошена за процедурою «відкриті торги».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-11-010249-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
11 липня 2024 року. Закупівля пакетів програмного забезпечення для центру моніторингу кіберзагроз
11.07.2024
В умовах воєнного стану значний акцент в діяльності ДП «ДІЯ» ставиться на забезпеченні відмовостійкості інформаційно-комунікаційних систем адміністратором, яких визначено ДП «ДІЯ», зокрема Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал «Дія») для підвищення рівня кібербезпеки, протидії існуючим загрозам і атакам, підтримки більш продуктивної та стабільної роботи інформаційно-комунікаційної систем.
В ході реалізації Стратегічного плану розвитку ДП «ДІЯ» на 2023—2027 роки від 29.06.2023 (Стратегічна ціль №1 «Кібербезпека» Стратегічного напряму №3 «Кібербезпека та захист інформації») (далі – План) в рамках Проєкту міжнародної технічної допомоги «Кібербезпека критично важливої інфраструктури України» (USAID/ Кібербезпека) в Україні, який фінансується Агентством Сполучених Штатів з міжнародного розвитку (USAID) згідно з Договором №72012120С00002, укладеним на підставі Угоди між Урядом Сполучених Штатів Америки і Урядом України про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 року, реєстраційна картка Проєкту № 4464-11 від 26 червня 2023 року (зі змінами), було отримано та розгорнуто програмне забезпечення СSOC.
Однак кількість ліцензій програмного забезпечення, отриманого в рамках вищезгаданого договору була недостатньою для технологічного покриття ІКС, яке дозволило б виконати передбачені Планом заходи, тому у 2023 році ДП «ДІЯ» додатково докупила ліцензії програмного забезпечення для центру моніторингу кіберзагроз у рамках договору від 19.12.2023 № 12191/23.
Наразі є необхідність подовження строків дії прав користування наявного програмного забезпечення, що використовується в центрі моніторингу кіберзагроз, та терміни прав користування якого добігають кінця.
Закупівля пакетів програмного забезпечення для центру моніторингу кіберзагроз оголошена за процедурою «відкриті торги».
Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-11-000847-a
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
21 червня 2024 року. Послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Приватна віртуальна хмара»
24.06.2024
ДП «ДІЯ» є адміністратором (технічним адміністратором), зокрема, таких інформаційних комунікаційних систем:
• системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;
• системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
• єдиного державного веб-порталу відкритих даних;
• єдиної інформаційної системи обліку Національної програми інформатизації.
Для функціонування згаданих інформаційних комунікаційних систем, їх технічного супроводження та забезпечення діяльності, на ДП «ДІЯ» серед іншого покладено здійснення заходів щодо:
придбання апаратних засобів, необхідних для функціонування, вдосконалення, актуалізації та розвитку інформаційно комунікаційних систем;
укладення договорів на обслуговування технічної інфраструктури (центру обробки даних, мережі передачі даних тощо);
проведення технічних і технологічних заходів для забезпечення роботи інформаційно комунікаційних систем.
Враховуючи вищезазначене виникла потреба у проведенні закупівлі послуг з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Приватна віртуальна хмара».
21.06.2024 розпочато процедуру відкритих торгів. Технічні вимоги до предмету закупівлі наведені у тендерній документації, розміщеній в електронній системі закупівель Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-21-009085-a.
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).