Purchases of the Enterprise

 

12 листопада 2025 року. Пакети програмної продукції для забезпечення безпеки

13.11.2025

Метою закупівлі є забезпечення комплексного захисту інформаційних систем та веб-додатків організації шляхом виявлення та усунення вразливостей, підвищення рівня безпеки облікових даних користувачів і контролю стану ІТ-інфраструктури.

Призначення предмету закупівлі6

Acunetix — автоматизований сканер безпеки веб-додатків, що дозволяє виявляти критичні вразливості (SQL Injection, XSS, CSRF, конфігураційні помилки) та формувати детальні звіти з рекомендаціями щодо їх усунення.

Burp Suite Professional — професійний інструмент для ручного та напівавтоматичного тестування безпеки веб-додатків. Використовується фахівцями з інформаційної безпеки для глибокого аналізу логіки роботи додатків, перевірки захищеності оновлень та виправлення вразливостей.

LastPass Business — корпоративний менеджер паролів, який забезпечує безпечне зберігання облікових даних, автоматичне заповнення паролів і централізоване управління доступами користувачів. Зменшує ризики, пов’язані зі слабкими або повторно використаними паролями.

Tenable Nessus — рішення для сканування мережевих та системних вразливостей, що дозволяє виявляти потенційно небезпечні конфігурації, відсутні оновлення безпеки та помилки у налаштуваннях серверів, мережевого обладнання й операційних систем.

Споживачі предмету закупівлі:

  • фахівці з тестування систем безпеки та захисту інформації відділу аналізу та обробки вразливостей;
  • фахівці відділу інформаційно-довідкової підтримки інших проєктів управління інформаційної підтримки.

Ефект від закупівлі:

  • Підвищення рівня кіберзахисту веб-додатків та ІТ-інфраструктури;
  • Скорочення часу на виявлення та усунення вразливостей;
  • Забезпечення відповідності внутрішнім політикам безпеки та вимогам нормативних документів;
  • Зменшення ризику витоку конфіденційної інформації та несанкціонованого доступу до корпоративних ресурсів;
  • Централізоване та безпечне управління обліковими даними працівників.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-12-008920-a .

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

12 листопада 2025 року. Закупівля послуги інформування за допомогою за допомогою SMS-повідомлень та блокування небажаного трафіку

13.11.2025

Закупівля проводиться з метою забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, технічним адміністратором / адміністратором яких визначено державне підприємство «ДІЯ» ( далі – ДП «ДІЯ»), зокрема:

  • Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія) та його складових, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» ;
  • Єдиного державного веб-порталу цифрової освіти (Дія. Освіта), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 березня 2021 р. № 184 «Питання Єдиного державного веб-порталу цифрової освіти «Дія. Освіта»;
  • Платформи Центрів Дія, відповідно до Положення про Національну веб-платформу центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 72.

Послуги інформування за допомогою SMS необхідні для проведення верифікації номерів мобільних телефонів користувачів інформаційно-комунікаційних систем, технічним адміністратором/адміністратором яких визначено ДП «ДІЯ».

Закупівля оголошена за процедурою «відкриті торги».

Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-12-016670-a  

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме, проведено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

12 листопада 2025 року. Пакети програмної продукції для роботи з аналітикою

13.11.2025

Метою закупівлі ліцензії Tableau є забезпечення централізованого, безпечного та ефективного управління аналітичними даними в ІТ-інфраструктурі ДП «Дія». Впровадження Tableau дозволяє автоматизувати процеси збору, опрацювання та візуалізації даних, а також забезпечує аналітичну підтримку прийняття управлінських рішень. Це сприяє підвищенню продуктивності, прозорості та відповідності корпоративним стандартам роботи з даними.

Призначення закупівлі:

  • Централізоване управління аналітикою та даними на базі Tableau Server.
  • Побудова та публікація інтерактивних звітів і дашбордів.
  • Надання доступу співробітникам до актуальної інформації через захищене та контрольоване середовище.
  • Підвищення ефективності управління даними за рахунок уніфікації процесів візуалізації та аналізу.

Закупівля ліцензій Tableau дозволяє:

  • Скоротити час на опрацювання та аналіз великих обсягів даних.
  • Знизити ймовірність помилок при ручній підготовці звітності.
  • Оптимізувати витрати на підтримку бізнес-аналітики завдяки уніфікованому середовищу Tableau Server.

Практичне застосування предмета закупівлі:

  1. Обробка даних
  • Збір та очищення інформації про діючу мережу ЦНАП.
  • Опрацювання даних з реєстру послуг «Гід з державних послуг» (ГІД).
  • Інтеграція даних з державних реєстрів і сервісів («єМалятко», дані щодо ВПО, реєстр пошкодженого майна).
  • Формування довідкових наборів даних (кодифікатор населених пунктів із координатами, перелік тимчасово окупованих територій).
  1. Аналітика
  • Опрацювання інформації щодо мережі ЦНАП, які подають звітність через систему моніторингу оцінки якості послуг у складі Порталу Дія, з визначенням нормативних та фактичних значень індексів у розрізі громад.
  • Опрацювання даних про послуги ГІД для використання у супутніх аналітичних задачах.
  • Підготовка робочих джерел у форматах JSON, Excel та у вигляді структурованих таблиць баз даних.
  1. Динамічний моніторинг
  • Отримання інформації від ЦНАП у режимі реального часу щодо наданих послуг.
  • Побудова дата-флоу для очищення даних та інтеграції з додатковими джерелами.
  • Автоматичне оновлення робочих наборів даних на Tableau Server.
  1. Візуалізація та публікація
  • Побудова інтерактивних дашбордів у форматі мап, графіків та таблиць.
  • Публікація результатів опрацювання на Платформі «Центри Дії».

Основним користувачем Tableau буде адміністратор відділу адміністрування інфраструктурних систем департаменту інфраструктурних рішень. А саме: підготовка даних, побудова дашбордів та публікація їх у корпоративному середовищі.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-12-009297-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

12 листопада 2025 року. Закупівля мережних криптомодулів

13.11.2025

Метою закупівлі є забезпечення безперервного, захищеного та стабільного функціонування Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Портал Дія) та його складових шляхом модернізації інфраструктури інформаційно-комунікаційної системи базових сервісів.

Закупівля мережних криптомодулів спрямована на підвищення рівня інформаційної безпеки, забезпечення криптографічного захисту даних, виконання вимог системи управління інформаційною безпекою (СУІБ), сертифікованої за стандартом ISO/IEC 27001:2022, а також дотримання вимог законодавства України щодо використання засобів технічного та криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок у відповідній сфері.

Це  дозволить забезпечити безперервність надання державних електронних послуг у режимі 24/7, мінімізувати ризики збоїв, втрати даних або компрометації інформації, а також підвищити стійкість державних цифрових сервісів до кіберзагроз в умовах воєнного стану.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-12-005245-a .

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Для визначення розміру очікуваної вартість предмету закупівлі було отримано комерційну пропозицію виробника мережних криптомодулів.

5 листопада 2025 року. Закупівля комп’ютерних мишок

06.11.2025

Метою закупівлі є забезпечення мишками зростаючого парку комп’ютерної техніки для працівників підприємства, а також заміна застарілих та зношених провідних мишок, які вичерпали свій термін експлуатації.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-05-014697-a.

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено 

5 листопада 2025 року. Закупівля моніторів

06.11.2025

Метою закупівлі є забезпечення працівників ДП «ДІЯ» сучасними моніторами з високою роздільною здатністю та розширеними функціональними можливостями для підвищення ефективності виконання завдань, пов’язаних з адмініструванням інформаційних систем, розробкою, тестуванням і підтримкою програмного забезпечення, моніторингом кібербезпеки та обробкою технічної документації.

Реалізація проєкту спрямована на:

  • створення комфортних та ергономічних умов праці для співробітників;
  • підвищення точності, швидкості та якості виконання операцій;
  • зменшення навантаження на зір під час тривалої роботи за комп’ютером;
  • оптимізацію робочих місць шляхом використання моніторів з розширеним набором портів і підтримкою сучасних технологій відображення.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-05-013680-a.

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено очікувану ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

5 листопада 2025 року. Закупівля ноутбуків

06.11.2025

Державне підприємство «ДІЯ» виконує функції технічного адміністратора Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Дія» та відповідальних виконавців робіт із розроблення, модернізації, впровадження і супроводу численних цифрових сервісів, зокрема мобільних додатків «Дія» та «Мрія», електронного кабінету користувача, інформаційних систем і підсистем перевірки даних.

Для забезпечення безперервної розробки, тестування та супроводу цих систем потрібне сучасне технічне оснащення, сумісне з актуальними технологіями розроблення програмного забезпечення. Наявна техніка частково морально та фізично застаріла, що ускладнює:

  • роботу з новими інструментами та середовищами розроблення, які вимагають високої обчислювальної потужності та підтримки апаратних прискорювачів;
  • підтримку належного рівня інформаційної безпеки та відповідності сучасним стандартам цифрової гігієни;
  • оперативне виконання завдань і забезпечення мобільності команд розробників, дизайнерів та аналітиків.

Недостатність продуктивного обладнання призводить до зниження ефективності процесів розроблення, подовження строків виконання завдань, ризику технічних збоїв і затримок у впровадженні нових електронних послуг. Це створює потенційну загрозу безперервності роботи ключових державних цифрових сервісів, зокрема Порталу Дія.

Закупівля нових ноутбуків дозволить оновити парк техніки, створити оптимальні умови для роботи команд, підвищити рівень надійності, інформаційної безпеки та продуктивності в процесі розроблення й підтримки державних електронних послуг.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-05-013108-a .

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено очікувану ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

3 листопада 2025 року. Пакети програмного забезпечення для захисту даних

04.11.2025

Закупівля та впровадження ліцензійного програмного забезпечення FortiClient EMS, FortiAuthenticator та FortiTokenMobile спрямована на:

  • забезпечення безперервного та відмовостійкого функціонування систем автентифікації та управління безпекою у розподіленій інфраструктурі підприємства (майданчики Київ і Львів);
  • реалізацію моделі Zero Trust Network Access (ZTNA) для контролю доступу виключно з перевірених і захищених пристроїв;
  • забезпечення централізованого управління політиками безпеки та моніторингу стану кінцевих точок;
  • забезпечення двофакторної (MFA) автентифікації для користувачів і адміністраторів з метою запобігання несанкціонованому доступу;
  • дотримання вимог нормативних документів Системи управління інформаційною безпекою,.

Реалізація цього завдання дозволить підвищити рівень захищеності критичних сервісів ДП «ДІЯ», знизити ризики компрометації облікових записів і даних, а також забезпечити відповідність внутрішнім та міжнародним стандартам інформаційної безпеки.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-03-008033-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

31 жовтня 2025 року. Закупівля ноутбуків

31.10.2025

Державне підприємство «ДІЯ» виконує функції технічного адміністратора Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Дія» та відповідальних виконавців робіт із розроблення, модернізації, впровадження і супроводу численних цифрових сервісів, зокрема мобільних додатків «Дія» та «Мрія», електронного кабінету користувача, інформаційних систем і підсистем перевірки даних.

Для забезпечення безперервної розробки, тестування та супроводу цих систем потрібне сучасне технічне оснащення, сумісне з актуальними технологіями розроблення програмного забезпечення, зокрема для платформ iOS та macOS. Наявна техніка частково морально та фізично застаріла, що ускладнює:

  • роботу з новими інструментами та середовищами розроблення, які вимагають високої обчислювальної потужності та підтримки апаратних прискорювачів;
  • використання офіційного середовища Xcode, необхідного для створення, тестування та публікації застосунків в екосистемі Apple;
  • підтримку належного рівня інформаційної безпеки та відповідності сучасним стандартам цифрової гігієни;
  • оперативне виконання завдань і забезпечення мобільності команд розробників, дизайнерів та аналітиків.

Недостатність продуктивного обладнання призводить до зниження ефективності процесів розроблення, подовження строків виконання завдань, ризику технічних збоїв і затримок у впровадженні нових електронних послуг. Це створює потенційну загрозу безперервності роботи ключових державних цифрових сервісів, зокрема Порталу Дія.

Закупівля нових ноутбуків дозволить оновити парк техніки, створити оптимальні умови для роботи команд, підвищити рівень надійності, інформаційної безпеки та продуктивності в процесі розроблення й підтримки державних електронних послуг.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-31-009027-a.

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено очікувану ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

29 жовтня 2025 року. Закупівля послуги з активації технічної підтримки мережевого обладнання

29.10.2025

Закупівля послуг з активації технічної підтримки мережевого обладнання для державного підприємства «ДІЯ» має наступні конкретні цілі:

ремонт або заміна складових критичної інфраструктури: Швидке та ефективне вирішення проблем із обладнанням шляхом його ремонту або заміни. Це включає апаратні компоненти, які забезпечують безперебійну роботу програмно-технічного комплексу інтегрованої системи електронної ідентифікації та офісної інфраструктури;

оновлення програмного забезпечення: Регулярне оновлення програмного забезпечення для забезпечення максимальної продуктивності та безпеки. Це включає виправлення помилок, оновлення безпеки та покращення функціональності;

забезпечення надійності функціонування систем: Послуги технічної підтримки включають моніторинг і управління продуктивністю, що сприяє надійній роботі системи електронної ідентифікації та офісної інфраструктури;

підвищення безпеки даних: Послуги технічної підтримки забезпечують своєчасне виявлення та усунення вразливостей, що сприяє захисту конфіденційної інформації та особистих даних користувачів;

мінімізація простоїв: Оперативне реагування на інциденти допомагає мінімізувати час простоїв, що є критично важливим для безперервної роботи системи електронної ідентифікації та обслуговування користувачів;

консультації та експертна підтримка: Доступ до експертних знань і консультацій, що дозволяє швидко вирішувати складні технічні питання та оптимізувати використання обладнання;

планування розвитку інфраструктури: Рекомендації щодо оновлення та апгрейду обладнання та програмного забезпечення допомагають у довгостроковому плануванні розвитку критичної інфраструктури.

Проблема, на вирішення якої спрямована дана закупівля, полягає в необхідності забезпечення високого рівня кібербезпеки шляхом впровадження надійної технічної підтримки для мережевого обладнання, зокрема для запобігання кібератакам типу «відмова в обслуговуванні», захисту особистих ключів та кваліфікованих сертифікатів електронного підпису. Це сприятиме стабільній та продуктивній роботі служб електронної ідентифікації та підпису, що критично важливо в умовах особливого правового режиму воєнного стану.

Система піддається загрозам різного характеру, в тому числі кібератакам типу «відмова в обслуговуванні», спробам несанкціонованого доступу та іншим ризикам, що можуть порушити цілісність, конфіденційність та доступність критичних даних. У зв’язку з дією особливого правового режиму воєнного стану збільшується потреба в оперативному виявленні, запобіганні та нейтралізації таких загроз.

Для вирішення цієї проблеми потрібно забезпечити надійну технічну підтримку мережевого обладнання, що включає своєчасне оновлення, оперативне усунення неполадок, а також захист від сучасних кіберзагроз. Це сприятиме стабільності роботи інформаційних систем, захисту даних та безпечній електронній ідентифікації фізичних осіб, а також належному функціонуванню офісної інфраструктури ДП «ДІЯ».

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-29-001754-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

20 жовтня 2025 року. Закупівля ноутбуків

24.10.2025

Державне підприємство «ДІЯ» виконує функції технічного адміністратора Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Дія» та відповідальних виконавців робіт із розроблення, модернізації, впровадження і супроводу численних цифрових сервісів, зокрема мобільних додатків «Дія» та «Мрія», електронного кабінету користувача, інформаційних систем і підсистем перевірки даних.

Для забезпечення безперервної розробки, тестування та супроводу цих систем потрібне сучасне технічне оснащення, сумісне з актуальними технологіями розроблення програмного забезпечення, зокрема для платформ iOS та macOS. Наявна техніка частково морально та фізично застаріла, що ускладнює:

  • роботу з новими інструментами та середовищами розроблення, які вимагають високої обчислювальної потужності та підтримки апаратних прискорювачів;
  • використання офіційного середовища Xcode, необхідного для створення, тестування та публікації застосунків в екосистемі Apple;
  • підтримку належного рівня інформаційної безпеки та відповідності сучасним стандартам цифрової гігієни;
  • оперативне виконання завдань і забезпечення мобільності команд розробників, дизайнерів та аналітиків.

Недостатність продуктивного обладнання призводить до зниження ефективності процесів розроблення, подовження строків виконання завдань, ризику технічних збоїв і затримок у впровадженні нових електронних послуг. Це створює потенційну загрозу безперервності роботи ключових державних цифрових сервісів, зокрема Порталу Дія.

Закупівля нових ноутбуків дозволить оновити парк техніки, створити оптимальні умови для роботи команд, підвищити рівень надійності, інформаційної безпеки та продуктивності в процесі розроблення й підтримки державних електронних послуг.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-22-015906-a.

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено очікувану ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

17 жовтня 2025 року. Закупівля мережевого обладнання

20.10.2025

Інформаційно-комунікаційна інфраструктура ДП «ДІЯ» забезпечує функціонування ключових державних електронних сервісів, включно з Єдиним державним вебпорталом електронних послуг, системою електронної ідентифікації, а також ІКС Центрального засвідчувального органу (ІКС ЦЗО), від стабільної роботи яких залежить надання електронних довірчих послуг в Україні.

З огляду на постійне зростання кількості користувачів, збільшення обсягів оброблюваних даних та зростання вимог до швидкодії, наявна ІТ-інфраструктура підприємства поступово вичерпує свої технічні ресурси. Частина обладнання морально та фізично застаріла, не забезпечує необхідного рівня продуктивності, масштабованості й інформаційної безпеки. Відсутність сучасних засобів комутації, централізованого збору та аналізу журналів безпеки, а також резервного майданчика унеможливлює повноцінну реалізацію принципу безперервності надання послуг та ефективне реагування на кіберінциденти.

Крім того, наявна архітектура ІКС ЦЗО потребує удосконалення відповідно до вимог нормативно-правових актів, зокрема статті 7-1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Регламенту роботи Центрального засвідчувального органу, затвердженого наказом Міністерства цифрової трансформації України від 28.02.2024 № 33.

Відсутність резервного майданчика та обмежені можливості існуючого центру обробки даних створюють ризики зупинки або уповільнення роботи критичних державних електронних сервісів у разі технічних збоїв, відмови обладнання чи кібератак. Також спостерігається недостатня пропускна здатність каналів зв’язку між серверами, системами зберігання даних і мережевими вузлами, що впливає на швидкість обробки запитів користувачів.

Таким чином, основною проблемою, на вирішення якої спрямована дана закупівля, є необхідність модернізації мережевої та серверної інфраструктури ДП «ДІЯ» з метою підвищення надійності, продуктивності та безпеки інформаційно-комунікаційних систем, створення резервного дата-центру та впровадження сучасних засобів моніторингу і реагування на інциденти інформаційної безпеки.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-17-012508-a .

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено очікувану ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

14 жовтня 2025 року. Закупівля пакетів програмного забезпечення для оптимізації операційних систем

14.10.2025

В рамках закупівлі планується придбати такі примірники програмної продукції:

  • Anydesk Standard Core License;
  • Viscosity License х 20 (for Mac and Windows).

Технічні та якісні характеристики програмної продукції обумовлені потребою ДП «ДІЯ» у забезпеченні стабільного функціонування корпоративної ІТ-інфраструктури, високого рівня інформаційної безпеки та ефективної підтримки бізнес-процесів.

Програмна продукція Anydesk Standard Core License необхідна для безпечного та захищеного віддаленого доступу до корпоративних пристроїв. Вона забезпечує роботу на різних операційних системах, підтримує сучасні протоколи шифрування, дозволяє централізовано керувати правами доступу та працює з мінімальними затримками навіть при обмежених можливостях мережі. Завдяки регулярним оновленням від виробника та сумісності з корпоративною інфраструктурою, програмне забезпечення гарантує стабільність і відповідність стандартам інформаційної безпеки.

Програмна продукція Viscosity License використовується для організації захищених VPN-підключень співробітників до внутрішніх ресурсів організації. Вона підтримує сучасні алгоритми шифрування, забезпечує зручне управління кількома профілями підключень, дозволяє централізовано налаштовувати доступ і працює стабільно як на Windows, так і на macOS. Програмне забезпечення гарантує безперервність доступу, захищає від несанкціонованого проникнення та витоку даних, а також забезпечує високу продуктивність при віддаленій роботі.

Застосування зазначених програмних продуктів сприятиме підвищенню ефективності технічної підтримки, мінімізації ризиків інформаційної безпеки та безперервності бізнес-процесів у режимі віддаленої роботи.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-14-002336-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

10 жовтня 2025 року. Закупівля серверного обладнання

10.10.2025

Наявна серверна інфраструктура державного підприємства «ДІЯ» не забезпечує необхідного рівня продуктивності, відмовостійкості та інформаційної безпеки для стабільного функціонування державних цифрових сервісів і зростаючих обсягів обробки даних.

Існуючі сервери не відповідають сучасним вимогам до обчислювальних потужностей, енергоефективності та безперервної роботи. Обмежені ресурси зберігання даних ускладнюють ефективне резервне копіювання та реплікацію між майданчиками, що створює ризики втрати або пошкодження критичної інформації.

Відсутність достатніх резервних потужностей унеможливлює забезпечення повноцінного дублювання сервісів та гарантованого відновлення після збоїв або аварій, що ставить під загрозу безперервність роботи Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Дія» та ІКС ЦЗО.

Також спостерігається зростання навантаження на серверні ресурси через розширення переліку електронних послуг, збільшення кількості користувачів та обсягу транзакцій, що обумовлює потребу у масштабованій, продуктивній і захищеній інфраструктурі.

Таким чином, основною проблемою, на вирішення якої спрямована ця закупівля, є забезпечення належного рівня технічної готовності, відмовостійкості, безпеки та масштабованості ІТ-інфраструктури ДП «ДІЯ», необхідної для безперебійного функціонування державних інформаційних систем і сервісів.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-003557-a.

Комплексне оновлення серверної інфраструктури спрямоване на підвищення рівня надійності, масштабованості та безпеки ІТ-середовища, у тому числі шляхом створення синхронізованих резервних потужностей, впровадження сучасних технологій віртуалізації, балансування навантаження, захисту даних і централізованого адміністрування.

Реалізація завдання дозволить створити єдине високодоступне середовище обробки та зберігання даних, що забезпечить стабільну роботу державних електронних сервісів, безперервність бізнес-процесів підприємства, а також відповідність міжнародним вимогам у сфері інформаційної безпеки та експлуатаційної надійності.

Детальні технічні вимоги, кількісні та якісні показники викладені у тендерній документації, що оприлюднена разом з оголошенням про закупівлю.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам та визначено очікувану ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

9 жовтня 2025 року. Послуги з активації технічної підтримки програмної продукції Xmanager Power Suite

09.10.2025

Мета закупівлі: забезпечення безперервної та стабільної роботи програмного забезпечення Xmanager Power Suite, яке використовується для віддаленого керування ІТ-інфраструктурою ДП «ДІЯ» (серверами та мережевим обладнанням), підвищення рівня інформаційної безпеки та скорочення часу реагування на технічні інциденти.

Активація технічної підтримки Xmanager Power Suite дозволяє отримувати від виробника:

  • офіційні оновлення та виправлення безпеки;
  • консультації з налаштування та використання програмного комплексу;
  • швидке вирішення інцидентів у роботі програмного забезпечення;
  • доступ до актуальних версій продукту.

 

Розпочато процедура закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» –  «відкриті торги» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-09-010119-a .

Розрахунок очікуваної вартості послуг проведено методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

2 жовтня 2025 року. Закупівля аудиторських послуги (аудит проектної звітності)

06.10.2025

Відповідно до вимог грантової угоди проєкту «POTENTIAL: Pilots for European Digital Identity Wallet» )код проекту 101102655, програма DIGITAL-2022-DEPLOY-02, Electronic-ID), державне підприємство «ДІЯ» за результатами виконання проекту зобов’язане надати Сертифікат фінансової звітності, сформований незалежним аудитором.

На виконання вказаної вимоги розпочато процедура закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» –  «відкриті торги» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Технічні вимоги до предмету закупівлі, якісні та кількісні показники визначені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної в електронній системі закупівель разом з оголошенням про проведення закупівлі за https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-02-009817-a.

Розрахунок очікуваної вартості послуг проведено методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

1 жовтня 2025 року. Закупівля пакетів програмного забезпечення для оптимізації операційних систем

01.10.2025

В рамках закупівлі планується придбати такі примірники програмної продукції:

  • Anydesk Standard Core License;
  • Viscosity License х 20 (for Mac and Windows).

Технічні та якісні характеристики програмної продукції обумовлені потребою ДП «ДІЯ» у забезпеченні стабільного функціонування корпоративної ІТ-інфраструктури, високого рівня інформаційної безпеки та ефективної підтримки бізнес-процесів.

Програмна продукція Anydesk Standard Core License необхідна для безпечного та захищеного віддаленого доступу до корпоративних пристроїв. Вона забезпечує роботу на різних операційних системах, підтримує сучасні протоколи шифрування, дозволяє централізовано керувати правами доступу та працює з мінімальними затримками навіть при обмежених можливостях мережі. Завдяки регулярним оновленням від виробника та сумісності з корпоративною інфраструктурою, програмне забезпечення гарантує стабільність і відповідність стандартам інформаційної безпеки.

Програмна продукція Viscosity License використовується для організації захищених VPN-підключень співробітників до внутрішніх ресурсів організації. Вона підтримує сучасні алгоритми шифрування, забезпечує зручне управління кількома профілями підключень, дозволяє централізовано налаштовувати доступ і працює стабільно як на Windows, так і на macOS. Програмне забезпечення гарантує безперервність доступу, захищає від несанкціонованого проникнення та витоку даних, а також забезпечує високу продуктивність при віддаленій роботі.

Застосування зазначених програмних продуктів сприятиме підвищенню ефективності технічної підтримки, мінімізації ризиків інформаційної безпеки та безперервності бізнес-процесів у режимі віддаленої роботи.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-01-002206-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

1 жовтня 2025 року. Послуги з прибирання офісного приміщення

01.10.2025

Підприємство не має власних ресурсів для забезпечення якісного та регулярного прибирання офісного приміщення. У штаті підприємства відсутні фахівці з прибирання, а також не мається необхідного обладнання та інвентарю.

Зважаючи на вищевикладене, проведення закупівлі послуги з прибирання офісного приміщення є необхідним.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуг з прибирання визначені з урахуванням необхідності забезпечення належного санітарного та гігієнічного стану адміністративних приміщень ДП «ДІЯ» за адресою м. Київ, вул. Мечникова, 2А, загальною площею 746 м².

Вимоги сформовані таким чином, щоб гарантувати підтримання чистоти та гігієни в робочих приміщеннях, санвузлах, коридорах, холах і сходових клітинах. Це дозволить забезпечити комфортні та безпечні умови праці, а також відповідність вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства.

Для виконання послуг необхідне застосування якісних миючих та дезінфікуючих засобів, інвентарю та витратних матеріалів, які дозволені до використання та відповідають вимогам чинних нормативів, з урахуванням екологічних аспектів. Працівники, що залучаються до виконання робіт, повинні мати належну кваліфікацію, досвід та особисті медичні книжки, що підтверджують можливість виконання робіт у санітарно-гігієнічній сфері.

Якісне надання послуг включає регулярне прибирання підлогових поверхонь, меблів, санітарно-технічного обладнання, віконних та скляних конструкцій, а також своєчасне видалення сміття та його утилізацію у встановленому порядку. Особлива увага приділяється санітарним вузлам, де забезпечується дезінфекція та підтримання чистоти з метою запобігання поширенню інфекцій.

Таким чином, встановлені технічні та якісні характеристики є обґрунтованими та необхідними для забезпечення належного санітарного стану приміщень, збереження здоров’я працівників та створення безпечних і комфортних умов праці.

Технічні вимоги наведені у додатку 2 до тендерної документації, розміщеної разом з оголошенням про закупівлю в електронній системі Прозорро за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-01-003252-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціна, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

10 вересня 2025 року. Пакети програмної продукції для роботи з Інтернетом

11.09.2025

Для продовження стабільного функціонування інформаційної інфраструктури ДП «ДІЯ», підвищення ефективності управління ІТ-активами відділом обслуговування комп’ютерних систем та безпечного та ефективного виконання Адміністратором ІКС ЦЗО надання послуги з постачання передачі сигналів точного часу, синхронізованого з Державним еталоном одиниць часу і частоти, відповідно до положень статті 7 і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» шляхом високоточної синхронізації часу на серверах часу та робочих станціях програмно-технічного комплексу ІКС ЦЗО виникла потреба в закупівлі програмних продуктів:

  • Lansweeper Pro (подовження на 1 рік) у кількості 2000 шт.
  • Meinberg PTP Client на 1 рік у кількості 1 шт.

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-10-010570-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

09 вересня 2025 року. Закупівля пакетів програмного забезпечення для розробок та тестування програм

09.09.2025

У сучасних умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій, команди розробників і тестувальників стикаються з рядом проблем, які суттєво впливають на продуктивність і якість створюваного програмного забезпечення. Зокрема, виникають труднощі з управлінням процесами розробки, координацією роботи великих команд, виявленням та виправленням помилок на ранніх етапах життєвого циклу продукту.

Закупівля програмного забезпечення та ліцензій для інструментів таких як JetBrains All Products Pack допоможе у поліпшенні автоматизації робочих процесів, тестування програмного забезпечення, що розроблюється, що в свою чергу сприятиме більш ефективному досягненню цілей ДП «ДІЯ».

Закупівля програмного забезпечення, визначеного технічними вимогами до предмету закупівлі сприятиме розробці та підтримці програмного забезпечення з використанням програмного пакету JetBrains All Products Pack, який надає доступ до інструментів для розробки, тестування та підтримки програмного забезпечення, що підвищує ефективність роботи розробників;

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель Прозорро за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-09-004787-a.

Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін (було направлено письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг та визначена очікувана ціну, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).

Previous
Next