Система електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ)

Порядок підключення юридичної особи до СЕВ ОВВ

Система електронної взаємодії органів виконавчої влади  (СЕВ ОВВ) призначена для автоматизації процесів створення, надсилання, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення електронних документів та копій паперових документів в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, які не містять інформацію з обмеженим доступом, та контролю за виконанням актів, протокольних рішень Кабінету Міністрів України та інших документів.

Метою створення Системи є:

  • створення єдиного інформаційного простору для реєстрації, приймання, аналізу та зберігання організаційно-розпорядчих документів органів виконавчої влади в електронному вигляді із застосуванням КЕП;
  • підвищення ефективності та оперативності прийняття управлінських рішень;
  • посилення контролю за обробкою, виконанням і зберіганням організаційно-розпорядчих документів органів виконавчої влади в електронному вигляді;
  • скорочення витрат державного бюджету за рахунок переходу на безпаперовий обмін документами між органами виконавчої влади;
  • створення передумов для переходу на електронний міжвідомчий документообіг з використанням виключно електронного документа.

Система електронної взаємодії органів виконавчої влади забезпечує виконання таких функцій:

  • приймання/передачу організаційно-розпорядчих електронних документів Секретаріату Кабінету Міністрів та центральних органів виконавчої влади;
  • організацію погодження проєктів нормативних актів між центральними органами виконавчої влади;
  • контроль виконання доручень Секретаріату Кабінету Міністрів, погодження проєктів нормативних документів (КМУ);
  • зберігання електронних документів та їх підготовку до передачі в електронний архів.

Переваги даного рішення:

  • Веб-орієнтована комп’ютерна система. Робота з системою здійснюється за допомогою стандартного веб-браузера. Користувачі можуть працювати в системі у будь-який час і в будь-якому місці, для цього необхідний лише комп’ютер, підключений до мережі Інтернет.
  • Інтуїтивно зрозумілий веб-інтерфейс.
  • Єдине сховище документів. Після розміщення на файловому сервері документ доступний адресатам і не потребує переміщення між ними, що дає змогу всім користувачам, яким адресований документ, спільно працювати над ним.
  • Значний об'єм передаваємих даних. Розмір пакету даних для підключення по Веб-доступу досягає 250Мб, та 500Мб для інтеграційного підключення.
  • Інтеграція з СЕД за узгодженим форматом (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.10.2011 р. № 1207).
  • Користувачами системи є відповідальні посадові особи Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади.

Держателем Системи є Міністерство цифрової трансформації України.

Адміністратором Системи є Державне підприємство "Дія".

Атестат відповідності КСЗІ ядра СЕВ ОВВ версія 2.0

20 грудня 2019 р. Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України зареєструвала та видала Державному підприємству "Державний центр інформаційних ресурсів" атестат відповідності за № 20965, у якому засвідчено, що комплексна система захисту інформації ядра системи електронної взаємодії органів виконавчої влади версія 2.0 забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні.

Згідно з абзацом 3 пункту 17 Регламенту організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55

Від плати за підключення учасників системи взаємодії до системи взаємодії, а також надання послуг з реєстрації користувачів системи взаємодії, технічної підтримки користувачів системи взаємодії, передачі даних в системі взаємодії та надання інших супутніх послуг, необхідних для належного функціонування системи взаємодії, звільняються органи державної влади, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, органи, що забезпечують їх діяльність, Офіс Президента України, Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Офіс Генерального прокурора, Спеціалізована антикорупційна прокуратура, Національний банк, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, Генеральний штаб Збройних Сил, головний орган військового управління Національної гвардії, Служба зовнішньої розвідки, Державний центр зайнятості, місцеві держадміністрації, органи місцевого самоврядування, а також територіальні органи центральних органів виконавчої влади, підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління зазначених органів, за умови використання ними систем електронного документообігу, власниками (держателями) яких є центральні або місцеві органи виконавчої влади.

Процедура підключення до СЕВ ОВВ