Як повернути кошти за неотриману послугу?

Для повернення коштів необхідно заповнити заяву на повернення коштів. Форма заяви наведена нижче:

Заява на повернення коштів АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Зверніть увагу, що у разі здійснення оплати за послугу та/або товар не з особистої банківської картки особи, яка замовляла послугу та/або товар, заяву на повернення коштів заповнює власник банківської карти, з якої було здійснено оплату за послугу та/або товар, з зазначенням всіх своїх ідентифікаційних даних та банківських реквізитів. В полі "Кошти було перераховано з метою отримання електронних довірчих послуг та/або покупки товару в інтересах користувача (покупця)" зазначаеться ПІБ та ІПН особи, в інтересах якої замовлялась послуга та/або товар.

Оригінал заповненої заяви та копію квитанції про сплату потрібно надіслати на поштову адресу: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150, ДП «ДІЯ».

УВАГА!

В разі неповних банківських реквізитів повернення коштів буде не можливим!